当方からのメールが届かないお客様へ | To customers who do not receive the email from us

いつも当店のブログをご利用いただきまして、誠にありがとうございます。

ここ二週間ほど、オンラインショップをご利用いただくお客様に、当方からのメール(自動配信メール含む)が届かない現象が、発生しているようです。

ご注文とほぼ同時に、ご注文確認メール(自動配信)が配信されます。

24時間以内にご注文確認メール(自動配信)を受信しない場合、下記内容をご確認ください。

1.ご登録メールアドレスにお間違いがないか

2.受信ボックスの容量オーバー

3.迷惑メールフォルダへ振り分けられていないか

4.ドメイン指定受信の設定

また、今回の現象は全て、gmail宛のアドレスで発生しております。

当方で受注確認とご入金確認、発送通知のメールでのご連絡は全て、ご登録メールアドレスにて自動で行われます。

当方からの連絡を希望される場合、funs@kzd.biglobe.ne.jpまでご連絡ください。

何卒、宜しくお願い申し上げます。

Thank you for using our blog.

For the past two weeks, it seems that customers who use the online shop have not received the emails (including automatic delivery emails) from us.

An order confirmation email (automatic delivery) will be sent almost at the same time as your order.

If you do not receive the order confirmation email (automatic delivery) within 24 hours, please check the following.

1. Is the registered email address correct?

2. Inbox capacity exceeded

3. Is it sorted to the junk mail folder?

4. Domain specified reception settings

In addition, all of this phenomenon occurs at the address addressed to gmail.

We will automatically confirm your order, payment, and shipping notification by email using your registered email address.

If you would like to be contacted by us, please contact funs@kzd.biglobe.ne.jp.

I would like to humbly thank you.

Please see from the link below. 


↑Click

Clothing and more FUNS (ファンズ)

日本の野良着や半纏、襤褸と言ったジャパンヴィンテージを中心に扱っています。

ADD 〒960-8105 福島市仲間町1-9
TEL/FAX 024-502-6439
OPEN 13:00〜 CLOSE 18:00 (コロナウイルス蔓延防止のため時短営業中/不定休)
MAIL funs@kzd.biglobe.ne.jp
FUNS Instagram Instagram

コメント

人気の投稿